Min söndag :)

God kväll (eller kanske natt)!

Måste börja inlägget med att skriva att jag varit as pigg idag. Jag förstår inte vart energin kom ifrån. Kanske behövde jag sova ut??
Inatt lyckades jag i alla fall sova i 12,5 timmar. As gött! Dessutom som jag ju 4 timmar igår eftermiddags.... Sova kanske var precis vad jag behövde =)

Jag har idag fått fixat lite på Sofias bloggdesign. Jag valde att lägga upp den trots att allt egentligen inte är helt klart. Ska fixa några koder och lite sånt... men inte just nu.... det får bli en annan dag.
Är faktiskt lite nyfiken på vad hon tycker om den... Jag skickade över en bild till henne igår på msn, men då var det långt ifrån färdigt. Det ändrades en hel del saker efter att hon tittat på den (trots att hon inte sa att det skulle ändras). Skickade iväg ett sms till henne för några timmar sedan, så nu vet hon att den ligger uppe.
Sofia hade tydligen inte så bra väder där nere, 24 grader, regn och åska. Inte kul... :( Hoppas att vädret blir bättre imorgon när hon har sin lediga dag.

Mamma klagade lite på att mitt rum såg ut som ett bombnedslag... 
Jag förstår inte alls vad hon menade (a) (haha)



Fick fixat rummet ganska snabbt efter att mamma kommenterat det, så nu är det fint här inne igen... i alla fall ett tag... Haha!

Vid 16.45 åkte jag iväg till Nordmanna skolan för att vara innebandyledare. Det skulle varit en till där, men vart han höll hus vet jag inte. Jag fick helt enkelt vara ledare själv.
Ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag bättre om att vara själv för då kan man göra vad man vill.
Idag var det sju stycken barn, ganska lite... men sak samma, det var kul ändå ;)

Under kvällen så har jag inte fått gjort så mycket nyttigt. Har mest suttit framför datorn och spelat spel, erkänn moget ;)
Hade tänkt gå och lägga mig tidigt, men tiden har rullat på utan att jag märkt det... Snart måste jag faktiskt stänga av datorn.
Imorgon är första dagen på praktiken. Måste faktiskt erkänna att jag är lite smått nervös (varför? :S).

Kanske dags att ta fram Volvo kläderna... Extremt snygga *HOST*....

Kvällens problem måste ändå vara morgondagen. Jag har ingen aning om när jag slutar, vilket betyder att jag inte vet om jag hinner hem innan träningen... Jag chansar på att jag slutar så jag hinner hem... Orkar inte släpa med innebandyväskan imorgon...

Nej nu måste jag dra. Ska fixa det sista som måste göras innan det är dags för mig att krypa i säng...

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0