Pinsamt pinsamt pinsamt... Det är ungefär sådär man kan beskriva min dag...

Igår kom Marstrandsbladet ut (en tidning om Marstrand IBK) tillsammans med Kungälvsposten. I bladet fanns det en intervju med mig... Trodde inte det skulle bli så stor sak av det, men där hade jag allt fel...

Imorse när jag skulle gå in genom dörren till min avdelning så satt det en lapp på dörren, och inte vilken lapp som helst utan den handlade om MIG.
Det var någon som hade klippt ut interjuven med mig och satt upp på dörren.
Ovanför bilden stod det: HÄR JOBBAR TIDNINGSKÄNDISEN.
Snacka om pinsamt.
Hela dagen har jag blivit kallad tidningskändisen. Haha, så kul har Volvo arbetare...

Haha ;)

Annars har dagen varit som vilken dag som helst. Jag har även idag fått jobba mycket självständigt.
Har mest fått programmera inför prov så det har blivit en del datorjobbande...

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det finns liksom inte så mycket att säga...

Snart tänkte jag gå och lägga mig och plugga lite matte...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. . . det finns inte sa mycket annat att saga! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHA!

2008-09-25 @ 17:25:49
Postat av: Malin

Haha, nää det finns inte så mycket mer att säga...

Snacka om att jag tyckte det var pinsamt.

Hur har du det i Italien?



Saknar dig!

Puss <3

2008-09-25 @ 23:46:00
URL: http://malinnr15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0