Relax, take it easy...

... det är precis vad jag måste göra.

Jag har haft spänningshuvudvärk sedan i söndags morse. Att slappna av och ta det lugnt verkar inte fungera just nu... Jag har så mycket som jag vill få gjort.

Huvudvärken gör att jag inte kan sova, så jag är städning trött. Inatt fick jag 3 timmars sömn... Jag hade hoppats på att det fanns mycket att göra på min avdelning för då har jag inte tid att känna efter hur kroppen känns... Tyvärr så fanns det INGENTING att göra idag.
Jag har jobbat sammanlagt 12 minuter på hela min arbetsdag ( 7.15.15.30). As kul verkligen... Det jag fått gjort idag är:
* Skära sönder en kartong
* Börjat såga av ett rör (fick inte gjort klart för den personen jag var med blev tvungen att gå iväg och jag är för ung för att få använda maskinerna själv)
* Flyttat över filmer från videovagn till dator...

Under resten av dagen har jag antingen skrivit på APU-arbetet, gått runt på de andra avdelningarna för att söka jobb (hittade inget) eller varit vid Eric och Linus...

Det börjar bli väldigt segt att inte göra någonting, det känns liksom meningslöst att gå dit...
Imorgon kommer det inte heller finnas något speciellt att göra, varför ska jag dit liksom??
Min handledare sa att jag förmodligen kommer få hela dagen till att göra vad jag ville, men det var inte säkert ännu...
Jag kommer försöka skriva i alla fall halva arbetet, men det känns fortfarande fel att åka dit...
Jag kan lika gärna sitta hemma och skriva...
Men å andra sidan så kanske det finns jobb till mig.... Det återstår att se imorgon...

När jag kom hem idag så var min kväll planerad med ingening. Jag hade planerat att inte göra någonting, bara koppla av och ta det lugnt. Även sova tidigt var det tänk... Men allt gick åt skogen...

Jag klarade inte av att inte göra någonting... (Och trött var jag, men att sova redan vid fem var ingen bra idé... Måste kunna sova inatt liksom...)
Så för att ha något att göra så satte jag igång att baka... Idag blev det Drömmar.

Just nu så ångrar jag mig, varför började jag baka??
Det tog så tid, och jag är nu irriterad på mig själv... Varför baka liksom??

Gaaaahhh!!!

Nu kommer det bli ännu en natt med lite sömn... FAN!

Imorgon så kommer eftermiddagen och kvällen bara vara till för att inte göra någoting mer än städa upp lite i rummet. Jag måste ta igen sömn som jag gått miste om... Det kommer inte finnas tid till det på några dagar... Planeringen är full...
Onsdag:
Torsdag: Innebandyträning 20.00-22.30
Fredag: Ledig från praktiken, ska iväg med mamma. Filmkväll hos Jenny på kvällen
Lördag: Träffa Daniel och Alexandra (om Alexandra kan...)
Söndag: 2 matcher... Innebandyledare (Brorsan får nog ta... tror inte jag hinner :S)
Måndag: Innebandymatch (spela?, annars kollla)
Tisdag: Skriva engelska talet
Onsdag: Skriva engelskabokrapport
Torsdag: Innebandyträning 20.00-22.30
Fredag:
Lördag: Innebandymatch (spela ?, annars titta)
Söndag: Innebandyledare 17.15-18.15

Sedan fortsätter allt...

När ska jag få andas ut ??



Trots att det just nu är ganska mycket, så känner jag mig både gladare och starkare nu än jag kände mig för en månad sedan. Allt känns bara sååååååååååååå mycket bättre.
Fy fan vad gött ;)




Nu är det dags att sätta mobilerna på laddning och sedan är det godnatt... Kommer somna ganska fort^^


God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0