Rubriktorka

God kväll (eller god natt)

Idag har jag lärt mig hur man sitter på en stol.... Hela min praktikdag har gått ut på att just sitta på en stol... Dagen har varit as seg, det har inte hänt någonting. Att sitta och tjöta med alla andra är ju kul, men kanske inte i 6 timmar...
Jag blev i alla fall hemskickad en timme tidagare än jag skulle, pga att det inte fanns något att göra.
Så dagen har alltså inte varit så jäkla rolig...

På kvällen var det dags för träning... Först gym och sedan innebandy.
Vid träningensslut så var jag så jäkla trött. Energin tog verkligen slut.

På lördag är det ialla fall match, så nu gäller det att ladda. Första seriematchen^^

Imorgon är det fredag, och min kusin kommer hit på kvällen. Gött gött.
Annars händer det nog inte så mycket. Det är en helt vanlig fredag helt enkelt....

Just nu sitter jag på min säng och önskar att jag sov. Mina ögon går i kors, samtidigt som huvudvärken bli värre och värre och näsan tätare och tätare. Tror inte jag vågar ta nässpray ikväll, har redan tagit det en gång idag och då började jag blö näseblod (jag tål inte nässpray)...
Men det är så jäkla jobbigt att inte kunna använda näsan till att andas med... hmm, det löser sig nog...

Nu ska jag lägga lite tid till min mobil... Jag har några sms att svara på som kom under träningen. Får väl hoppas att någon vill vara social ikväll. Så tråkigt att bara ligga i sängen och vänta på att ögonen ska slockna...

Ja ja, nu ska jag stänga datorn... Den sprider sån värme... Snart är det värsta bastun i mitt rum...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0