Slutade tidigare idag också...

Ännu en dag som man kan gå hem tidigare.
Idag slutade jag redan 15.25 1 h och 5 minuter tidigare än jag skulle. Anledningen till att jag kunde gå var att jag fattade vad vi gjorde i matten samt att jag fick gjort alla talen som skulle göras...

Just nu sitter jag på studietorget i skolan för att skriva kommunikationsanalysen. Jag har valt att inte åka hem innan det är dags att spendera kvällen i Valhalla.
Fick reda på för en liten stund sedan att mamma, pappa och Mikael skulle åka hemifrån redan vid halv fem... Att hinna från torslanda och hem på mindre än en timma hade jag inte hunnit, så istället sitter jag kvar och pluggar så slipper jag göra det i helgen.

Arbetet ska lämnas i efter lektionensslut på tisdag, men jag är på läkarbesök då, så jag måste få klart den senast tisdag morgon (innan 7.00).

Om jag ska få något gjort på arbetet så måste jag sluta skriva här...
Kanske kommer en ett inlägg senare ikväll med några bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0