Snart måste det vända

Vad händer med min kropp? Jag har ingen energi kvar.
Hur svårt kan det vara att lägga energi på rätt saker? Min kropp vill inte sammarbeta med mig längre. Den vill bara att jag ska ligga och sova... 
Att träna är någon den absolut inte vill. När jag tänker träna så börjar kroppen bete sig konstigt och gör allt för att få mig att tänka på att sova... 
Det är fan inte kul längre. 
Det ska inte ta emot att träna! :@



Idag har jag spelat match... Säger ingenting så har jag ingenting sagt....

När jag kom hem så tyckte kroppen att det var dags att sova, och så blev det också...
4 timmars sömn var tydligen någon som behövdes... Har nu varit vaken i 3 timmar och kroppen börjar säga ifrån... Det är tydligen dags att sova igen... Hrmm...



Veckan som har gått är mest att glömma och gå vidare.
Om jag ska vara ärlig så har det varit en av de sämsta jag varit med om.

Stress varje dag, mycket i skolan, 2 prov, 2 inlämningar, en redovisning (på två dagar). Det har varit för mycket. Det fungerar liksom inte att ha så mycket att göra.

Det positiva med veckan är att jag slipper skolan på ett tag...
På måndag börjar min 6 veckors långa praktik på Volvo Torslanda Krocksäkerhet.

Orkar inte skriva mer. Är trött...

Ska nog seriöst gå och sova nu.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Okej, men för att ha en chans att vinna måste du skriva en motivering till varför just DU förtjänar att vinna den :)



Lycka till!

2008-09-14 @ 13:22:31
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0