Torsdag hela dagen lång

Helst av allt hade jag just nu velat ligga i min säng och sova, men det fungerar inte... Imorgon är det skolkort så det är en del saker som måste fixas tills dess. Kläderna är redan bestämmda, men jag vill liksom ha koll på allt innan jag går och nanar, orkar inte få panik i morgon bitti...

Dagen har varit lång. Jag somnade relativt tidigt igår, 23.30, så imorse vaknade jag ganska utvilad. Hade egentligen behövt några timmars sömn till, men 6½ h är mer än jag har sovit på flera dagar...
Skoldagen har varit lång och seg. Skrev matteprov 8-9.30. Sedan rast till 13.30 då religionen  började. Där var det en muntligt prov och en skriftlig uppgift som skulle göras. När det var klart så fick man dra hem. Jag lämnade skolan typ 14.45, ganska härligt att komma hem tidigt...

Fick väl inte gjort så mycket vettigt hemma, utan jag gick mest runt och väntade på att tiden skulle gå så jag kunde dra till träningen.
Idag blev det en riktigt lång träning. Först gymmet 20.00-20.30. Sedan innebandyträning 20.30-22.20.
Efter det var jag helt död.
När jag kom hem så blev det en lång dusch och sedan hamnade jag här framför datorn.
Håller på med en design till Sofia, men det blir inget mer på den idag. Min kropp säger emot. Det är snart dags för mig att göra mig klar för att sova... Ska bara packa idrottskläder, plocka upp lite i rummet och läsa lite bloggar innan...

Hörs imorgon... :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Okej, nu fòrstàr jag ;)

2008-09-13 @ 11:48:42
URL: http://malinsandrahalva.blogg.se/
Postat av: Malin

Tyvärr så har det liksom inte funnits så mycket tid som jag hade velat. Min kropp vill inte sammarbeta med mig...

Därför har jag inte hunnit klart med din design.

Efter matchen idag var jag så trött så jag sov i nästan 4 timmar. Nu är jag pigg så det blir lite pill med designen.

Hur har du det där nere nu?

Puss

2008-09-13 @ 18:52:18
URL: http://malinnr15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0