Tredje praktikdagen

Ännu en slapp dag har börjat lida mot sitt slut...

Igår somnade jag redan vi halv nio, snacka om att vara trött...

Imorse när väckarklockan ringe så kände jag mig pigg, trots att klockan var 5.00. Vid halv sex så lämnade jag huset för at bege mig till bussen.
Det är jäkligt tur att man inte är mörkrädd, för när jag går så är det mörkt, men det kommer väl bli mörkare under min praktikperiod så det är väl bara att vänja sig...

Väl på Volvo så fanns det ingenting att göra. Jag fick göra som alla andra; sitta still på en stol och surfa runt på nätet. Det fanns inte något att göra på hela krocksäkerhets avdelningen. Skumt :S
Vid kvart över tolv fick jag gjort första saken för dagen, nämligen slå på en dvd... As kul verkligen *HOST*...  Efter tre slag så var det klart. Jätte kul att inte ha något att göra. Istället för att bara sitta still så gick jag runt på i huset. Kom lagom till KS1 där det skulle skjutas. Inte ofta man får se sånt...

När jag kom tillbaka till min avdelning så hade det kommit en XC60 som skulle skjutas i. Vi fick byta tak och koppla ur alla sladdar... Vid halv tre så fanns det inget mer att göra.
Jag och mina arbetskamrater städade fram till kvart i tre då alla gick hem. Så härligt att lämna stället tidigt. Idag var det faktiskt ganska segt. Jag vill ha något att göra...
Imorgon skulle det förmodligen hända lite saker.


Just de, idag känner jag mig glad för jag kan skriva att foten känns ganska bra. Använde mina nya inlägg hela dagen, och det fungerade bra.
Jag klarade av att gå med mina arbetsskor en hel dag utan att få ont.
Nu är det bara att se till så att det blir helt okej igen... Inte överanstränga något i onödan...

Morgondagen kommer bli lång, sjukt lång... Innan jag går och lägger mig idag så måste datorn, som jag skriver på just nu, tömmas på viktiga saker. Alla kort, dokument, mail osv ska över på mina externa hårddisk.... Jag ska nämligen hämta min dator imorgon och läman tillbaka denhär lånedatorn...

Det kommer bli lite stressigt direkt efter praktiken, men jag ska allt fixa det...

Morgondagen ser ut såhär:
5.00 väckarklockan ringer
7.15- 15.12 praktik
15.30 måste vara i skolan
16.30 ska ha blåst om datorn jag sitter vid, och hämtat ut min dator.
16.30-17.00 blåsa om min dator
När datorn är klar så måste jag till biblioteket...
20.00-22.30 är det träning

Snacka om att jag kommer vara trött imorgon kväll. Och inte blir det bättre av att jag kommer behöva vara uppe minst en och en halv timma till idag för att göra klart datorn... Sedan ska innebandyväskan packas... Suck! Varför började jag inte tidigare??

Är grymt besviken på mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0