Tröttheten har tagit över min kropp

Jag har ingen energi kvar. Den har tagit slut. Var finns det där reservförrådet som alltid funnits i min kropp??

Imorse ville jag inte gå upp ur sängen. Jag var så trött att kroppen gjorde ont, handleder, fotleder, knäna, axlar, huvud, ja hela kroppen helt enkelt. Fy fan vilket helvete det var.
Trots min onda kropp så gick jag till skolan. Hade bara blivit jobbigt att vara hemma från skolan eftersom jag skulle missa ett engelskaprov och en tyskaredovisning... Att göra det en annan dag skulle bli hemskt. Det är redan ganska fullt i provschemat så fy fan för att lägga till lite mer...

Väl i skolan så blev det inte riktigt som jag tänkt mig... Engelskaprovet som läraren hade sagt skulle ta max 20 minuter tog istället 2½ timma... Undra hur hon tänkte egentligen... Hur skulle vi hinna översätta 38 meningar och göra 4 sidor ( sammanlagt 80 meningar) grammatik på 20 minuter?? Hmm...
Jaja sak samma... Provet är i alla fall gjort och det gick helt okej.

I eftermiddags när det var dags för tyska så skulle grupparbetet redovisas muntligt... Man kan väl säga att det gick åt helvete med det...
Från början var vi tre personer i gruppen, men en efter en försvann. Den ena kom inte till lektionen och den andra bytte till spanska. Så jag blev helt plötsligt själv. Tack så mycket...!!
Jag kände att det inte fungerade att redovisa ett grupparbete själv så istället fick jag redovisa vad jag gjorde på fritiden...

Dagens tyskalektion var nog den värsta i mitt liv. Det var så mycket tjafs mellan läraren och oss elever. Hon tyckte att vissa inte löst uppgiften på rätt sätt så de fick IG. Men va fan, de hade gjort precis som man skulle! 
Man kan inte tycka om allt, och jag tycker absolut inte om tyskan. Det ska bli gött med praktik nu... Nästa tyska lektion blir om 7 veckor :)


Efter skolan drog jag till munkegärdehallen för att se när brorsan spelade träningsmatch... Förlust med typ mycket.. Tittade inte så mycket utan satt mest och koncentrerade mig på mattepluggande...

Imorgon är det matteprov som gäller. Jag känner mig ganska säker på det, så flrmodligen kommer provet gå bra :)

Imorgon kväll är det innebandyträning typ jättelänge... Först gym och sedan vanlig träning...

Men om jag ska orka med morgondagen och inte vakna och ha ont så måste jag snart gå och sova. Idag kommer jag gå och lägga mig tidigt. Ska sova senast 23.30! (det är tidigt för mig)

Dags att plugga lite matte, blir mest repetition, en stund och sedan är det godnatt...

Ha en bra kväll och en bra morgondag :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0