Snälla, lyssna på vad jag säger!!!

God kväll!

Inatt blev det inte många timmars sömn... Tiden bara rann iväg när jag kom hem från träningen igår..
På jobbet så fanns det inte mycket att göra. Jag satt mest framför en dator och skrev på APU-arbetet. Blev hemskickad vid två tiden. Gött gött!
När jag gick hem så hade jag hoppats på en lugn och trevlig fredag, men så blev det inte....
Väl hemma så brakade allt löst. Jag gnällde på allt och alla. Det var inte bra...
Men jag kan inte hjälpa det, jag stör mig så enormt mycket...
Jag har sagt säkert hundra gånger att mitt rum inte ska städas. Vill jag ha det dammsuget eller städat så ska jag göra det själv. Jag vill inte att någon annan är inne i mitt rum och lägger undan alla MINA saker som ligger framme. Jag klarar inte av det!
När jag kom hem så hade mamma dammsugit mitt rum :@ Allt som låg på golvet hade hon lagt där det skulle ligga eller på skrivbordet. Snälla, bara sluta göra det.
Jag skiter i om du gör det för att vara snäll, bara lägg av.
Är det kanske inte dags att lyssna på vad jag säger??
Jag tog ut min ilska på resten av familjen. Fy fan, jag var så irriterad att tårarna rann...

Snälla, låt mig ha mitt egna liv med mina saker i rummet. Ge fan i mitt rum, rent ut sagt!
Låt mig sköta MITT rum!

Jag klarar seriöst inte av att någon annan håller på att "rota" bland mina saker. Det fungerar inte.
Om jag ska kunna ha koll på vart alla saker ligger så måste jag själv få lägga undan allt.

Nu börjar irritationen komma tillbaka, dags att sluta blogga kanske... Känner att det är dags för lite sömn...

Imorgon är det seriepremiär så det gäller att ladda!! :D

Nää fy fan... Ska väl se om jag kanske kan sova lite nu...

God natt  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0