Varför?

Varför måste internet hålla på att krångla.
Jag hatar det. Har försökt att uppdatera min bilddagbok, men det är ju jätte lätt att göra det när internet inte vill fungera..
Blir så jäkla trött på det...

Sitter just nu i mitt rum och lyssnar på Bandit. Det är favoritkanalen just nu^^
Egentligen skulle jag kanske sovit, men jag kan inte... Det är liksom för mycket i huvudet. Jag vet ingenting längre, eller rättare sagt; jag vill inte veta...

Det som är lite tråkigt med att sitta upp nu är att det inte är några andra vakna, eller i alla fall inte inloggade på msn. Det är liksom ganska dött där... Endast 13 personer och de vill jag inte prata med...

Hmm...

Kroppen säger till mig att sova, så jag kanske ska testa det...

Go´natt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0