Bloggpaus?



Det här kommer kanske som en chock för dig, men så kan det bli ibland. Om bara några få minuter sätter jag mig i bilen tillsammans med mamma för att åka till Landvetter flygplats. Anledningen till att vi åker dit är för att jag idag åker till Österrike =) Det här är ett skolprojekt. Från min skola åker vi tre elever och två läraren. Till Österrike kommer det dessutom komma några spanjorer och några fransmänn. Jag kommer vara med och programmera i en fabrik, det kommer bli spännande eftersom jag inte har någon aning om hur det ska programmeras ;)

Klockan 6.35 lyfter planet och klockan 17.06 är jag framme i Vöcklabruck.
Min dag ser ut såhär:
Kl. 5.30 - samling på Landvetter
6.35 - Planet lyfter från Landvetter
8.25 - Framme i München
12.40 Planet till Linz lyfter
13.25 - Framme i Linz
16.32 - Tåget till Vöcklabruck går
17.06 - Framme i Vöcklabruck där familjen står och väntar.

Jag kommer fram till på onsdag bo hos en familj. De språk jag kommer behöva tala är tyska och enegelska.
Jag börjar bli lite nervös. Kommer jag kunna kommunicera med dem?

Jag vet inte om jag kommer ha tid eller tillgång till dator därnere, därför kommer det kanske  bli en bloggpaus. Jag kommer inte prioritera bloggen alls när jag är där. Utan blir det en liten stund över så kanske jag skriver något kort här. Är du ändå nyfiken på vad jag sysslar med så får du väl skicka ett sms som jag kan svara på :P

Jag hoppas att du får en bra vecka här hemma i Sverige.
Ta hand om dig!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0