Der Fuß

Okej, idag har det blivit många negativa inlägg...
Bara för det måste jag skriva något positivt...

Det positiva handlar om min fot =) Jag har kört mycket rehab den senaste veckan och tro mig, det känns redan lite bättre. Foten känns inte lika ostabil och det gör faktiskt inte ont när jag går. Det är så jäkla gött.
Kanske jag kan lyckas träna upp den tillräckligt mycket så att den klarar nästa innebandysäsong. Jag håller alla tummar jag har för att jag lyckas med detta. Jag ska allt se till att foten bli så bra den bara kan bli, även om det kommer ta tid. Jag ska inte ge upp!

Jao, något positivt har jag bidragit med idag.
Nu ska jag plugga lite =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0