Fortfarande ingen sömn

Om tio minuter ringer min väckarklocka. Jag har fortfarande inte fått en minuts sömn. Det är jobbigt, sjukt jobbigt. Jag kommer inte palla skolan idag, det går bara inte. Min huvudvärk har inte gått över. Den har inte blivit bättre heller. Jag har ingen energi kvar.
Varför ska huvudhelvetet hålla på så här? Kan de inte låta mig gå en dag utan att ha ont? Varför ska jag behöva ha ont i huvudet hela tiden? Det finns många frågor som jag inte kommer få något svar på.

Nu är det väl dags för mig att gå upp och prata med mamma och pappa för att disskuter hur jag ska göra idag.

Går jag inte till skolan så missar jag min engelskredovisning och en tyskalektion. Engelskan kan jag göra imorgon (har lektion imorgon också) och tyskan kan jag ändå inte göra. Ellinor är sjuk.
Jag kommer alltså inte missa så mycket om jag stannar hemma idag.

Jag får se hur jag gör...

Godmorgon i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0