Hemma i Sverige igen

Hallo und herzlich willkommen...

Ich bin Malin Båstedt und ich habe...
Skoja bara.

Jag tänkte bara säga att jag är hemma i Sverige igen. Min resa till Österrike har varit helt otroligt bra. Det går inte att beskriva.
Om några få timmar är det skola som gäller. Det känns väl sådär... Jag orkar egentligen inte "/
Tyvärr så har jag inget val, det är väl bara att gå dit och se så glad och pigg ut man bara kan.

Förmodligen så kommer det ett mega långt inlägg imorgon. Jag har skrivit massa inlägg för hand ;)

Nu måste jag plugga en stund.... sedan kanske jag ska packa upp väskan också... Suck suck...

Kram på dig


Kommentarer
Postat av: G.

Välkommen hem!



Har saknat en av bloggarna i min cybervärld!

2009-04-30 @ 09:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0