Huvudvärk!

Idag är det en mindre bra dag.
Natten var ett helvete. Mitt huvud gjorde ont, jävligt ont dessutom! Det gjorde så ont att jag inte kunde sova... Jag hag nog inte varit med om en natt som gått så segt. Trodde ett tag att jag aldrig skulle kunna somna, men framåt sjutiden lyckades jag med det. Äntligen stängdes mina ögon. Huvudet gjorde fortfarande ont då...

För ungefär en halvtimma sedan vaknade jag igen... fortfarande med värsta huvudvärken! Det suger verkligen. Trodde faktiskt att den skulle försvinna efter lite sömn, men ack så fel jag hade.

Att jag valde att stanna hemma från skolan idag var nog bra. Med den här huvudvärken skulle jag knappast orka med hela dagen.
Jao det här var ju inte så roligt. Jag hoppas verkligen att huvudet blir bättre idag, att missa skolan imorgon går inte riktigt. Jag har inte tid att vara hemma.

Idag då... Eehm, det kommer inte hända ett skit. Jag ska ta det väldigt lugnt, kommer nog mest ligga i min säng och titta på tv.

Ha det bra
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0