Huvudvärken vill inte gå över =(

Att vara hemma från skolan är något jag egentligen inte tycker om att vara, men idag känns det ändå ganska bra. Enligt mina kompisar så har jag inte missat någonting. Engelskaredovisningarna fortsätter imorgon, endast halva klassen hann göra idag. Alltså missade jag ingenting där.
Tyskan missar jag ingenting på heller. Eller ja, visst redovisningen skulle ju ske idag men Ellinor är också hemma så jag skulle inte kunnat gjort den även om jag var i skolan.

Det är ganska härligt att jag inte missar någonting.

Mitt huvud är lite bättre nu, men det är fortfarande långt ifrån bra. Jag förstår inte riktigt varför det inte vill ge med sig. Det börjar bli lite jobbigt nu...

Jag tänkte ändå försöka plugga lite ganska snart. Har lite uppgifter i Konstruktionen att göra till imorgon.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0