Jag är här igen

Jaha då sitter jag ännu en gång framför datorn (blev du förvånad nu? ;) ). Egentligen ska jag ha lektion nu, men läraren är inte här... Värsta gött.
Mitt huvud gör ont jag är ap trött, allt jag vill är att åka hem och sova lite. Att sitta på en tre timmar lång kemilektion känns inte så lockande. Vi har försökt få hit läraren för att börja lektionen tidigare, men tyvärr vill hon inte svara i telefonen. Störande!

ääh, nu ska jag hitta på något annat.... Datorn dör om typ 20 minuter så det är väl dags att sätta den i vänteläge nu... annars kommer den vara helt död när jag kommer hem om 5,5 timmar... (ja batteriet på min dator är kasst)

Ha det gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0