Jag och mina korkade lösningar... ;)

Jaha då var kvällen kommen igen. Jag har haft en okej dag...
Imorse strulade bussarna, vilket ledde till att jag kom tio minuter sent till skolan. Elektronik var första lektionen. Jag tror nog de flesta har räknat ut att det inte hände så mycket där... Det var endast en uppgift som skulle lösas 20 minuter tog det. Inte tackade jag nej till rast resten av lektionen...
För första gången på flera veckor hade vi en sån där dubbeldag, dvs en dag där vi hade lektion både i Torslanda och på Lindholmen... Sista lektionen befann jag mig på Lindholmen. Det var dags för nationellt prov i TYSKA! Dra mig baklänges. Tjena vad det inte alls var lätt!

Igår kom jag på världens smartaste lösning (tycker i alla fall jag). Varje natt vaknar jag, har väldigt svårt för att somna om igen. Oftast hamnar jag framför datorn en stund. Jag har hittills haft min dator på skrivbordet, detta har gjort att jag blivit tvungen till att sätta mig upp i sängen för att kunna nå datorn...
Igår tröttnade jag på detta. En pall flyttades in i mitt rum, och vips så hade jag ett datorbord :P




Finaste utsikten från min säng.

Hur underbart är det inte att bara kunna sträcka ut armen och röra lite på musplattan för att få datorn att bli användbar. Jag behöver endast vrida lite på min kropp, och vips så kan jag göra vad som helst på datorn =)

Ja jag är faktiskt lite knäpp ;)

Imorgon är det torsdag och jag är på Lindholmen hela dagen, 8.00-16.30.
Eventuellt så skulle nationella proven i engelskan börja imorgon, i så fall är det pratdelen. Vi fick ett häfta förra gången som skulle vara läst till lektionen efter (dvs imorgon). Jag börjar fundera lite på om det är dags att börja läsa den. Jag har ju faktiskt varit duktig och letat fram den.

Häpp, nu ska jag göra annat.

Kram och god natt


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det dar va val inte sa smart? Det gor ju bara att du lattare anvander datorn o sover annu mindre kanske? :( ?!

2009-04-23 @ 11:47:47
URL: http://malinsandrahalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0