Kalas och Party

God kväll eller godnatt, sak samma...

Jag har haft en lång dag... Vaknade av att väckarklockan ringde vid tio. Seeegt. Jag som hatar att gå upp tidigt!
Åkte iväg på 7-års kalas hos min kusin... Träffade mitt kusinbarn där =) Typ ett halvår sedan jag såg han sist. Nu var han tydligen 8 månader gammal. Jag kände inte alls igen honom. En lite större grabb hade det blivit av honom.

Efter kalaset åkte jag hem och slappade framför tv:n en stund... Halv sex drog jag iväg till min kompis Alexandra för att fira henne. Vi var sammanlagt 10 pers... 4 drack och alla andra var nyktra...
Jag valde att inte dricka. Det valet var bra känner jag nu... Vid tolv åkte jag hem igen...
Nu sitter jag i mitt rum och funderar på saker och ting. Det jag funderar mest på är om det är dags för mig att sova nu. Om jag somnar tidigt så slipper jag sova bort hela morgondagen.

Äääh fan, det är ju helt dött här på datorn. Inga inne på msn eller nått. Jag lämnar nog datorn för att gå och lägga mig och titta på tv en stund.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0