Kan inte sova

Ännu en natt ligger jag helt klarvaken. Att sova går bara inte.
I mitt huvud cirkulerar tankar och känslor, vissa bra andra dåliga.
Jag hatar att inte kunna sova. Hur svårt kan det vara för kroppen att stänga ögonen? Jag är ju trött.

Om några få timmar är det dags för skolan. Just nu ser jag inte fram emot det. Det kommer bli en jobbig dag. Jag tycker inte om att gå till skolan efter bara några få timmars sömn. Det är i det läget man bara vill stanna hemma från skolan. Som tur är har jag lång lunchrast (11.20-13.30), lätt att jag ska sova en stund då (som alla andra lunchraster).
Nu ska jag luta mig tillbaka igen för att försöka somna. Jag hoppas att det går bra för att vara vaken länge orkar jag inte. Det är lite tråkigt att vara uppe nu, det finns inga att umgås med, alla ligger och sover...

Jaja...

God natt

Kommentarer
Postat av: G.

Ladda hem Uneståhl´s sömnprogram på cd/mp3...funkar varje gång!! Grymt!!

2009-04-16 @ 11:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0