Konstruktion

Det börjar bli jobbigt nu. De senaste två timmarna har jag suttit framför konstruktionsuppgifterna. Det har blivit ungefär 30 uppgifter gjorda, men fortfarande finns det några kvar att göra. Det jobbiga är att jag verkligen inte orkar med detta mer. Konstruktion är såååå tråkigt. Att sitta och räkna på skjuvbrott, säkerhetsfaktor, kraft, sträckgräns, böjmoment, area osv är så långtråkigt! Jag har ingen energi kvar till detta. Mitt huvud börjar säga emot. Den klarar inte av att ta in mer information.

Allt jag skulle vilja göra just nu är att gå och sova. Det blev ju bara 3 timmars sömn inatt (eller ja imorse)... Tyvärr så lär jag nog behöva sitta uppe och plugga halva natten på diverse saker innan jag kan bädda ner mig isängen. Fy fan vad jag hatar skolan just nu!
Det är tur att det bara är morgondagen kvar och sedan är det långledigt... Fast ledigt lär jag ju inte få, har prov på tisdag... Jag kommer alltså behöva plugga under påsken. Suck!
Skolan tar dö på mig!

Nu har jag klagat tillräckligt mycket... Ska återvända till konstruktionshelvetet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0