Låt mig somna om!

Jag tycker inte om detta. Klockan tickar på och jag kan verkligen inte somna om. Någongång borde jag väl få sova en hel natt utan att behöva ligga vaken i några timmar. H
Hittills har jag fått 2 timmars sömn... i ungefär 30 minuter har jag vridigt och vänt mig, men inget gör att jag kan somna om. Det börjar bli lite störande.
Huvudet gör lite ont, men det borde väl inte hindra mig från att kunna sova eller?

Jag har försökt med allt, tv, film, musik, avslappning, kyla ner rummet osv men inget hjälper. Det börjar bli långtråkigt att bara ligga här och höra klockan på väggen som tickar och fläkten på datorn som jobbar för fullt för att försöka kyla datorn till normal temperatur (tyvärr lyckas den aldrig med det... ).
Vad blir nästa steg nu då?

Jag förstår inte varför jag vaknar efter 2-3 timmar sömn. Fattar inte min kropp att den måste sova mer eller?
Nu ska jag avsluta detta inlägg för att leta fram en riktigt tråkig film. Tråkiga saker brukar man ju somna av.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0