Nattsysslor

Hej hej.

Klockan är lite efter två om jag har precis vaknat till.
Fick ett sms precis som gjorde att jag blev lite pigg... Självklart var det från en kompis som frågade om vi kunde hitta på något idag. Gaah, jag som inte har lov. Blä för detta.
Efter att jag svarat på sms:et gick jag till köket för att dricka lite vatten. när jag ändå var där fortsatte jag vidare till tvättmaskinen. Jag tömde tvättmaskinen och hängde upp det som fanns däri i torkskåpet. Att vika tvätt hade väl varit nästa steg, men jag känner att det är bättre att sova istället. Jag är faktiskt trött så att somna om borde inte vara några problem.

Jaou, det blir väl så att jag går och lägger mig igen. Lite mindre än sex timmar kvar tills det är dags att gå upp.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0