Skola imorgon "/

Måndagen är över, lika så min ledighet. Imorgon är det skolan som gäller "/.

Idag har jag inte fått gjort så mycket. Jag kände mig slö redan när jag vaknade. Halsen och huvudet gjorde ont samtidigt som jag gick runt och småfrös lite.
Framåt eftermiddag märkte jag att jag hade lite feber. Det var helt enkelt inte så konstigt att jag inte kände mig helt okej. Trots detta har jag varit tvungen att plugga... Imorgon är det slutprov och det är ju ganska bra att plugga något till det... Tyvärr har läraren fortfarande inte lagt ut allt på nätet ännu. Hela klassen sitter och kokar av ilska. Mycket roligt!
Jag har fått pluggat en del, i alla fall på det som låg ute på nätet.... Hoppas det går bra i alla fall!


Det var kaos ett tag på mitt skrivbord. Papper hit och dit, bok som ska läsas och datorn som ska antecknas på... Tillslut fick jag lite ordning på sakerna...

Veckan kommer bli kort i och med att det bara är 4 skoldagar. As gött! =D
Att det dessutom är ganska lugnt i skolan gör saken ännu bättre. Som det ser ut nu så har jag bara slutprovet imorgon, resten av alla lektioner är helt vanliga.

Nepp nu ska jag ta och lämna datorn för att gå och sova. Sömn är något jag verkligen behöver.
Imorgon hoppas jag att jag känner mig piggare. Till skolan måste jag gå hur som helst så det hade ju varit ganska gött om jag kände mig lite bättre.

Godnatt och sov gott
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0