Städning

Jag kan inte sova... Har varit vaken i drygt en timma =/

Jag känner mig riktigt duktig. De senaste timmarna har jag spenderat i mitt rum. Allt har vänts upp och ner, bara för att jag skulle kunna städa överallt. Det var lätt värt all tid jag la på det. Nu är mitt rum fint igen. Även alla lådor och garderoberna fick sig en städning =)

Att städa är faktiskt lite roligt. Jag hittar alltid massa gamla roliga saker. Att jag hittar samma saker varje gång städning sker är sak samma.
Idag fastnade jag för mitt hår... Nej inte håret jag har på huvudet, utan håret som klipptes av för 5 år sedan. Ja jag har faktiskt sparat det.

Min fina tofs... 35 cm långt =)


Jag jämförde lite med mitt hår idag....

Det är lite färgskillnad. Det trodde jag faktiskt inte att det skulle vara.


Annars har det inte hänt så mycket mer sedan jag skrev här sist.


Imorgon är det måndag och jag ska upp tidigt, riktigt tidigt dessutom. Min väckarklocka är inställd på 5.20. Suck på detta. Jag kommer vara helt död imorgon. Mycket sömn blir det inte. Jag tycker inte om att inte kunna sova... =(
Jag ska nu ännu en gång försöka somna om... Suck!
Go natt
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0