Träningsvärk

Det här är pinsamt, riktigt pinsamt. Jag har sån träningsvärk att jag knappt kan röra mig. Mage, axlar, ben, rumpa och ryggen ömmar sådär lagom gött. Aldrig trodde jag att gårdagens idrottslektion skulle leda till träningsvärk, så jobbigt var det ju faktiskt inte.
Att komma till skolan idag och höra de flesta andra i klassen klaga på träningsvärk gjorde mig lite glad. Jag behöver altså inte känna mig ensam ;)

För övrigt så kändes foten väldigt bra imorse, den gjorde inte ont. Men nu, drygt två timmar efter att jag lämnat sängen, känns den inte fullt så bra. Den gör lite ont, men det är väldigt mycket bättre än igår när jag gick och la mig...

Just nu sitter jag i skolan, elektroniken har pågått i nästan en timma. Hittills har vi inte gjort så mycket mer än en tjugo minuter lång genomgång... Snart kanske det är dags att börja jobba...

Ha en bra dag i alla fall =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0