10 April

Dagen börjar lida mot sitt slut. Jag kan inte påstå att jag fått gjort mycket idag...
Halv tre lämnade jag i alla fall sängen. Någon timme senare kom moster med familj och hälsade på. Vi snackade lite och samtalsämnet skenade iväg. Tillslut började jag klaga på att jag tyckte huset var lite mindre rent. Pappas kommentar var då:
"Den som stör sig mest på det får väl göra något åt saken"
Jag svarade snabbt: "Okej, ta fram stegen, och gör iordning en hink så fixar jag det"

Sagt och gjort. Jag satte på mig kläder jag inte var rädd om och gick ut för att börja förfina huset.


INNAN


EFTER


Lite skillnad blev det allt. Jag kände mig lite stolt. Liksom, jag fixade något på huset. Haha
Tyvärr kunde jag inte tvätta vid den andra trappan för där höll brorsan på med sin bil. Tror inte det hade blivit så populärt om jag satte igång att tvätta och skvätta ner hans bilsaker^^ Jag får fixa det en annan dag istället =)

Efter att huset var klart lekte jag fotograf en stund...


Huset


Klockan är 18.43 och det är fortfarande inte upprullat i mitt rum... Så typiskt mig ;) Pappa hade roligt när jag tog kortet ;)


Pappa spolade av gräsklipparen efter att ha klippt gräset. Trots att jag befann mig ungefär 1 meter ifrån gräsmattan när pappa höll på så märke jag inte av min allergi. Det är likadant med pollen, jag har inte märkt av det iår. Kanske jag är fri från min gräs- och pollenallergi? Vad vet jag. haha


Blommorna börjar komma fram


Minipåskliljorna utanför mitt fönster har tittat fram. Det är alltså påsk nu ;)


Sista bilden jag tog fick bli på mitt rum... Det är där jag har spenderat de senaste timmarna... Dock med bäddad säng och rullargingen upprullad...
Lägg märket till att balansplattan ligger mitt på golvet. Den har använts mycket flitigt den senaste tiden. När detta inlägg är publicerat ska jag göra rehab på den en stund.

Om några timmar är det dags för mig att sova. Jag hoppas verkligen att jag vaknar upp imorgon och känner både pigg och utvilad.

Nu ska jag göra min familj sällskap en stund.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0