Plugg och massa prickar

Fy fan vad jag är nöjd! =)
Idag har jag jobbat ikapp i Konstruktionen. Alla 46 uppgifter som jag legat efter har blivit gjorda idag. Känslan att ha dessa klara går inte att beskriva. En sak mindre att tänka på. Underbart! =)

Engelskan som jag trodde skulle kräva halva natten för att få klar är redan gjord (alltså det som skulle redovisas). Jag upptäckte att det bara var åtta frågor som skulle besvaras. ååh, mycket smart att jag inte kollat upp detta innan... Nu sparade jag hur mycket tid som helst helt plötsligt. Härligt =)

Annars har dagen varit lite upp och ner. Huvudet har faktiskt gjort ont exakt hela dagen. Inte en sekund utan att jag haft ont. Nu börjar det släppa lite mer, kanske det imorgon när jag går till skolan är ganska bra?! Vad vet jag... Till skolan ska jag i alla fall. Att vara hemma en dag till går inte.

Om en liten stund är det dags för mig att gå och sova. Men innan dess måste jag komma på något sätt att få mina ben att sluta klia.
Det kliar utav bara fan =S Varför vet jag inte =S
Kanske mamma använt någon nytt tvättmedel? Har jag kanske ätit något som jag inte tål? Men vad skulle det vara?... Hmmm...
Jag vet faktiskt inte varför det kliar.... men en sak vet jag och det är att det kliar väldigt mycket.



Jag försökte ta ett kort på min vad, men man ser inte så tydligt att det är massa vita prickar... Det kliar i alla fall värre än värst. Mina ben är täckta, från ljumskarna ner till fötterna, med massa prickar. Varför? =S


En närbild på prickarna.

Någon som kanske vet vad prickarna beror på?

Föresten... Har jag sagt att det kliar! haha

Nej men ärligt talat. Det kliar som f*n! =S Kliar jag på dem så blir de ännu större

Ska nog ta en dusch och se om det hjälper. Så här går det ju inte att ha det.


Nu håller jag på att klia sönder mina ben, måste dra till duschen en stund för att se om det hjälper.
 
Sov gott =)


Kommentarer
Postat av: Tom

tjaa, läget du se ut o fått exakt samma utslag so ja a fått, jag ar hatt det lite mer än 1 månad nu, o de kliar som fan hela tiden hehe, blir togig,, men mina försvinner ett tag der de kliat dyker upp senare på ett annat ställe, o kliar, innan utslagen kommer, med,men ska gå o kolla va det är imorgon, har du fått reda på vad det är?

2011-12-12 @ 20:42:30
Postat av: LILIS -

har exakt samma sak! blev piss rädd och googla skiten o nu jag hundra gånger räddare, jag kan ha cancer eller psoriums vitiligo lr ngt sån skit vade nu hette! Vill nt dö så har redan ringt doktorn haha !

2011-12-29 @ 01:49:17
URL: http://lilis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0