Skärtorsdag

God kväll mina vänner.
Jag är nyvaken, tog mig en tupplur på 4 timmar. Snacka om att jag var trött...

Dagen idag har varit ganska bra trots att det varit skola och två av de tråkigaste ämnena på schemat (engelska och konstruktion). Idag var ämnena inte så tråkiga, kanske var det de som gjorde att dagen blev ganska bra ändå.

Jag skre tidigare idag om engelskan. Det var en slapp lektion med endast en redovisning. Jag satt mest framför datorn.

Lunchen var lång idag, 2,5 timmar. Jag passade på att sova lite. Okej, egentligen var det inte meningen att jag skulle somna, men att lägga ner huvudet på bänken leder bara till att mina ögon stängs.. Den tuppluren var behövlig i alla fall. Sista lektionen var Konstruktion. Det är ett ämne som jag inte tycker om så mycket, kanske är det för att det BARA går ut på att räkna massa. Det blir så segt efter en stund...
Idag kändes det ändå ganska bra.... Kanske var det för att vi endast var halva klassen där (alla andra hade dragit hem). Jag och min grupp fixade lite på ett grupparbete. Det blev riktigt bra tillslut. Hela gruppen jobbade, inte bara jag! Bara för att endast halva klassen var på lektionen tyckte läraren att vi skulle få någon belöning. Idag bestod belöningen av att få gå hem 40 minuter tidigare. Så underbart! Jag lämnade altså skolan klockan 15.50. Det var precis vad jag behövde.

Hemma blev det lite mat, lite dator, lite tv och sedan somnade jag.
Jag ska ganska snart gå och lägga mig igen. Det finns en del sömn att ta igen.


Positivt är att huvudet känns väldigt bra och att mina ben inte kliar. Att de är fulla med röda prickar är sak samma. Negativt är att jag har väldigt ont i halsen. Mina mandlar är svullna. Det är inte alls roligt. Hoppas det bara är något tillfälligt som är borta imorgon =)

Det här var nog allt för mig idag. Att vara vaken länge till orkar jag inte. Jag går nog och lägger mig och somnar till TV4 Fakta :P

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0