21 April

Jag är rädd... rädd för att min fot inte ska bli bra. Det känns mörkt nu.

Jag har sedan jag slutade träna och började med rehab kännt att foten sakta men säkert blivit stabilare och mycket bättre. Ingen brännande känsla så fort jag trampat ner. Jag trodde att den var på väg att bli bra.... men ack så fel jag hade.
Idag hade jag idrott i skolan. Vi var på gymmet och köra ett cirkel-styrkeprogram (heter det så?). Jag hade redan innan bestämt mig för att ta det väldigt lugnt. Allt kändes väldigt bra innan. Jag var laddad inför ett strykepass. Vi hade en samling och sedan var det dags för uppvärming. Hela klassen sprang runt i en cirkel i hallen. Allt gick bra i 3 minuter, sedan började min fot säga emot. Eftersom det var i slutet på uppvärmingen så valde jag att dra ner på tempot för att inte riskera att skada foten ännu mer...
Foten fortsatte att göra ont, men jag genomförde hela idrottslektionen utan att säga något. Självklart hoppade jag över en station där man skulle springa, vågade inte när foten gjorde ont. När endast 3 stationer återstod brände det till rejält i foten. SMÄRTA! Jag bet ihop och gjorde klart mina situps, ryggövningar och biceps övningar. Resten av dagen kändes foten ganska bra... men nu vet jag inte vad som hänt. Den gör faktiskt väldigt ont =S Det bränner på insidan varje gång jag trampar ner =S =S
Har jag lyckats pajja den igen? Jag blir så trött på detta.
Jag hoppas verkligen att detta bara var något tillfälligt, typ att foten ville markera att det inte var okej att börja så hårt...
Imorgon får jag svaret. Något tillfälligt hoppas jag att det är!

 Annars har dagen varit slapp, väldigt slapp.
Första lektionen var matte... 1 timma och 20 minuter hinner man ju inte göra någonting på "/. Sedan var det idrotten...
Sista lektionen för dagen var elektronik. Det är typ den slappaste lektionen som finns. Jag och Carro gjorde ett program till enchipsdatorn, men tyvärr fungerade inte programmet som skulle föra över programmet från datorn till enchipsdatorn... men sa vi något? Nej nej ;)
Läraren kom förbi några gånger och vi satte bara igång det gamla programmet som gjordes förra veckan. Vi sa att vi var klara med dagens uppgift och istället satt och lekte lite... Hihi
Lekte gjorde vi ju faktiskt, men inte handlade det om programmering... Istället blev det mycket facebook, msn, efterfesten och liknande sidor för oss.
3 timmar och 20 minuter la vi på att inte göra någonting egentligen. Det kändes ganska meningslöst att vara där..

Just nu sitter jag i mitt rum och skruvar på alla mina örhängen. Ja jag har lite mindre roligt. Har photoshopat en stund, men har tröttnat på det....

Imorgon är det onsdag och skola som gäller som vanligt... Först har jag elektronik, värsta slappt. Tyvärr kommer eftermiddagen bli lite mindre rolig och absolut inte slapp.... Det är nämligen dags för prov i tyskan, nationelltprov dessutom! Gaaaah!

Det finns inte så mycket mer att säga just nu.
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0