15 April

Jaha det är alltså kväll igen...
Inatt sov jag inte bra. Antingen var det för varmt i rummet eller så lät datorn för mycket. Det fanns alltid något som störde mig.
Framåt två tiden vaknade jag och hade kramp i min arm. Det var inte så roligt. Jag valde att lämna sängen för att gå lite i huset. Några minuter senare kändes det lite bättre, men inte tillräckligt bra för att jag skulle vilja sova. Istället la jag mig på sängen för att stretcha armen. Det gick väl halvbra... Imorse vaknade jag med joggingbyxor och t-shirt på mig... Jag somnade alltså innan krampen hade försvunnit. Skönt var det i alla fall.

Skolan idag har varit helt okej, ganska slapp. Först var det elektronik. Jag, Adam och Carro lekte lite på egenhand. Läraren blev imponderad av våra kunskaper inom programmering. Haha. Men liksom, hur svårt är det att programmera egentligen? :P
Vi fick i alla fall gjort väldigt mycket. Självklart blev det de vanliga "elektronik rasterna". Läraren säger 10 minuter... efter 25 minuter kommer man tillbaka och då är läraren inte där... 10 minuter brukar sluta med 40 minuter... Värsta gött!

Andra lektionen var engelska. Där skulle vi i par göra en reklamfilm som skulle vara 3 minuter lång. Det blev ganska slappt alltså, men inte klagade vi ;)

Efter skolan var jag i stan med Carro. Trevligt =)

Imorgon är det torsdag och skolan som gäller... 8.00.16.30

Allt från mig idag.
Balansplattan väntar...
Kul kul... eller inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0