Påskdagen

Klockan 21.34 la läraren ut HÄLFTEN av det som kommer på provet... Resten kommer på måndag (enligt han). Jag stör mig på detta. Hur har han tänkt att man ska kunna plugga seriöst till ett slutprov om man inte vet vad som kommer på provet? Varför inte plugga på hela kursen tänker du kanske?
Om det ändå hade varit så lätt... I detta slutprovet kommer inte allt som vi gått igenom under kursens gång. Vi hade nämligen en redovisning för en månad sedan ungefär där en del av den ingick i slutprovet. Jag förstår inte hur svårt det kan vara att lägga ut ett dokument på nätet. Så lång tid tar väl inte det. Har man inte 20 sekunder ledigt någon gång som lärare? Jobbigt yrke iså fall...

Okej, jag är ganska irriterad på detta... Fast ändå är jag inte förvånad. Sist vi skulle ha prov så blev det ju nästan samma sak, fast då la han ut dokumentet sent på kvällen dagen innan provet... Det är väl bara att vrålplugga nu och göra det på tisdag.
Nu har jag gnällt lite om provet... men bara för det så betyder det inte att jag inte ser fram emot det... Misstolka mig inte nu, jag tycker inte det är så roligt att skriva prov... Men detta prov ser jag fram emot för att det är ett slutprov, alltså är kursen snart över! Äntligen. Det har nog varit den tråkigaste 100 poängs kursen jag läst. Hela kursen var så oorganiseras. Hopp, bara 3 h och 20 minuter kvar sedan är kursen över =)

Dagen då...

Jag blev väckt vid elva av att telefonen ringde i köket... Ingen roligt start på dagen! Jag blev tvungen att lämna sängen för att svara. Suck!
Jag gick tillbaka till min säng för att sova lite till... men det gick inte. Jag var för vaken.
Bara för att jag hade tråkigt så kände jag för att hitta på något kul... Och vad hände då? Jo, jag tog fram ett örhänge (läkörhänge) och gjorde ett till hål i örat =) Hihi, busigt^^  
Och nej, det gör faktiskt inte ont :P
Här är i alla fall en bild på resultatet =P

Hålet längst upp är det nya som togs idag.


Nu har jag alltså 3 hål i vänstra och ett hål i högra örat. Vad blir nästa steg? ;)

När jag sa till mamma att jag gjort ett till hål i örat så fick jag bara som svar: okej.
Några timmar senare när jag VISADE det så kom chocken: Men oj, däruppe. Gjorde inte det ont?!
Jag bara: Haha, nää^^

Annars har det inte hänt så mycket mer, jag var iväg förut och tittade på en innebandymatch... Hade egentligen tänkt titta när brorsan spelade klockan 21.20, men jag orkade inte. Har ju bara fått 8 timmars sömn inatt... Det saknas ju ungefär 10 timmar... haha
Nu sitter jag i mitt rum och håller på att koka av värmen som min dator ger ifrån sig. Jag tror (jag VET) att det inte är så bra att ha datorn i knät, men vad ska jag göra då? Hur är det tänkt att jag ska kunna sitta i min säng med datorn med mig om den inte får vara i knät? Hmm, vilka problem... haha

Det är väl vad som hänt idag. Nu ska jag hitta på något annat, har väldigt tråkigt just nu. Nej, jag har inte planerat några nya piercingar eller nått sånt, haha.

Jag kommer nog inte skriva något mer här idag...
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0