Torsdag 23 April

Torsdagen är över och jag har fått gjort en hel del saker....
Skolan var slapp, väldigt slapp (det känns som jag skriver detta nästan varje dag :S ). Först var det engelska. Där gjorde vi först en muntlig övning, sedan en hörförståelse och sist men inte minst hade vi rast. Egentligen hade vi inte rast, men läraren hade betygssnack och vi fick en uppgift att göra... Som alla andra gånger när lektionen blir lärarlös så får man inte gjort någonting.

Lunchen idag var två och en halv timma lång, därför passade jag på att åka in till Nordstan och köpa paket till min älskade storebror som fyller 20 på söndag.

Tillbaka i skolan blev det en lite tupplur innan det var dags för kemi. Idag gjorde vi typ ingenting. Läraren visade lite saker och sedan var det typ eget arbete. Nästa vecka är det prov så lite pluggande blev det allt.

Min kväll har jag spenderat i mitt rum...
Om en liten stund tänkte jag dra in i duschen en sväng... Sedan sätter jag igång en bra film.
Väckarklockan ringer klockan 4.00 *SNARK*

God natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0