8/8-09

God kväll.

Idag har jag haft en dag där det inte hänt så mycket...

Efter 14 timmars sömn vaknade jag upp i morse, eller man kanske ska säga i förmiddags... Hihi
Jag var allt förutom pigg, men att somna om och sova lite till gick inte, det var för varmt i mitt rum!

Trött och galen lämnade jag rummet för att gå ut i solen... Vistelsen ute blev inte långvarig. Jag upptäckte ganska snabbt att det varm varmt och återvände in i mitt rum och umgicks med datorn en stund. Det var mycket bättre!

Vid tre-tiden drog jag iväg till jobbet.

Dagens arbetstimmar var helt sjukt underbara, fast samtidigt var det lite segt. Att det var varmt ute var något vi märkte av, det var liksom inga kunder och handlade. Att jobba när det inte händer något är så segt. Som tur var var jag och kusinen lika trötta och kunde tjöta och skratta tillsammans. Det var lite lättare och roligare att jobba då.

Jag lämnade jobbet med en spräckt läpp... Plåtarna till ugnen attackerade mig.

Nu under kvällen har jag inte typ inte gjort så mycket. Har typ druckit en avslagen ramlösa, äckligt!, bloggat, läst bloggar, kokat av värme, tömt min mobil som måste lämnas in och lite sånt. Det har varit en ganska så slapp kväll.

Imorgon är det en ny dag och enligt vädret ska det vara sol och varmt... Det betyder alltså en dag inne framför datorn för mig. Jag tycker inte om värmen...
Funderar även på om jag ska orka åka och fixa mobilen, eller om jag ska göra det på måndag... Jag tror nog nästan att morgondagen får avgöra hur det blir...

Ganska snart ska jag sätta igång en film och gå och lägga mig. Kroppen är trött och att sova då är ju inte helt fel.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0