Även jag kan bli riktigt j*vla irriterad...

God kväll.

Idag har världen fått känna på det irriterade, griniga, ilskna och arga Malin! MEN, jag hade all rätt att vara på dåligt humör!

Imorse skrev jag ett inlägg här... strax efter att det var publicerat drog jag och Carro iväg för att hämta min mobil som varit på lagning. Jag hade räknat med att det skulle gå fort, men fy fan vad fel jag hade!

Att få ut telefonen var inga problem, men när jag upptäckte att IDIOTERNA gjort en repa i skärmen så brakade allt löst! Det var länge sedan jag var så irriterad! Jag vill för fan ha tillbaka min mobil i det skicket jag lämnade in den i! Att säljaren dessutom var riktigt otrevlig gjorde inte att jag blev speciellt mycket gladare. En och en halv timme senare lämnade jag affären med en repig mobil och 100 kronor i ersättning. Helvetes jävla idioter!

På vägen tillbaka till skolan kokade jag! Jag var så irriterad!

Väl i skolan var det dags för lunch och jag valde då att starta upp min nylagade, repiga mobil. Allt brakade löst igen! Inte fan var den lagad! Inte någonstans! Den lät fortfarande såfort man ringde!
Att jag överlevde eftermiddagen var ett under. Jag gick runt som ett åskmoln resten av skoldagen...

Efter skolan blev det en tur tillbaka till affären för att lämna in telefonhelveten igen. Nu är den alltså inlämnad på lagning igen. Jag får väl se hur den ser ut när jag får tillbaka den nästa gång... Jag vet inte om jag vill ha tillbaka den..

Väl hemma försökte jag lugna ner mig lite. Efter en stund framför datorn kände jag att jag hade läget under kontroll...

Kvällen spenderades i Munkegärdehallen där brorsan spelade träningsmatch med herrarna.

Nu ligger jag i min säng och planerar helgen lite.
Imorgon är det jobb och match som gäller... är inte alls sugen på att gå upp tidigt "/

Kroppen har talat! Nu ska jag packa innebandyväskan innan jag går och lägger mig.

Hoppas att du har haft en lite bättre dag än jag har haft...

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0