Färdig pluggat för idag...

Matteboken är ihopslagen...

Jag känner mig riktigt duktig som pluggat otroligt mycket under denna kväll.

Min dag idag har bestått mest av plugg. Jag började med att gå upp 4,5 timmar innan skolan började, bara för att hinna plugga.
Runt elva lämnade jag hemmet för att bege mig till skolan. Jag lyckades stanna till i stan, och vips så försvann det lite pengar från mitt konto...

I skolan var det lugna puckar. Klassen var lugn och vi fick en uppgift att lösa i våra UF-grupper. Jag tvingade Adam och Carro att hjälpa till, och tro det eller ej, men  de lyssnade faktiskt! Woho!
Uppgiften löste vi snabbt, så snabbt att vi hade två timmar kvar av lektionen när vi var klara. Vi valde då att dra oss in till Göteborg för att ha käka lite gott tillsammans och samtidigt prata om vårt företag.

Jag kände att tiden rann iväg, men tillslut lyckades vi lämna varandra och jag satte mig i bilen och åkte hem.
När jag kom hem öppnades matteboken... och jag grävde ner mig i talen... Och de är la ungefär så min kväll har sett ut. Jag har pluggat, pluggat lite till och pluggat ännu mer. Det är ett under att min hjärna fortfarande fungerar!

Jag är glad över att storebrorsan var hemma. Det fanns allt några tal som jag inte fattade ett skit av, men Peter fick snällt förklara de för mig :)

Just nu är det färdigpluggat för idag. Jag är trött på allt som har med matte att göra. Nu gäller det bara att klara provet imorgon så jag slipper matten!

Ganska snart ska jag gå och lägga mig. Det är en trött Malin som sitter i sin säng med datorn i knät.

Imorgon gäller det!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0