Hemma igen

Nu är jag hemma igen från kräftskivan. Något långt inlägg kommer det inte bli, jag har ingen dator... Får blogga genom mobilen. Jag har i alla fall haft en riktigt trevlig och rolig kväll. Det finns inga ord som kan beskriva hur jag känner mig. Kroppen är fylld av både mat och alkohol och jag är väldigt glad. Den här kvällen kommer jag minnas länge! Ganska snart ska jag gå och sova i MIN säng. Det var ett antal veckor sedan jag sov i den. Den kommer nog kännas liten trots att det är en 120 säng... Men har man sovit i en dubbelsäng i flera veckor så känns nog alla mindre sängar små... Nu får det inte plats att skriva något mer. Imorgon kommer ett längre inlägg ev med lite bilder. Kram och god natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0