Kort inlägg...

Det får bli ett kort inlägg idag, jag orkar inte sitta här och skriva så mycket...

Dagen har gått fort och det beror väl mest på att jag har varit i skolan... Startade första lektionen med Svenska B. Det sög ganska hårt och epok är bland det tråkigaste jag vet! Jag är inte ett dugg motiverad i denna kursen.

Efter lite mat i magen valde jag, Carro och Adam att plugga lite. På väg till den sista lektionen svimmade jag. Trots det forstatte jag skoldagen...
Sista lektionen var matte. Snacka om att hjärnan inte alls hänger med. Idag var det katastrof. Att räkna gick bara inte. Det var lite segt och jag fick knappt gjort någonting!

Väl hemma blev det lite slappande framför datorn och lite städning i rummet innan det var dags att åka på träning.
Dagens träning var helt okej, lite folk men ändå ganska rolig.

Nu sitter jag här i min säng och fryser. Det hade kanske varit lite smart att stänga fönstret...

Imorgon är det en ny dag och jag får en go lön på mitt konto. Det tackar jag inte alls nej till ;)
Skolan kommer vara ganska chill. Jag börjar lite när jag vill på morgonen. Tror att jag kommer befinna mig i skolan vid typ halv nio eller nått sånt. Under morgonen är det grupparbete som gäller. Eftermiddagen är det dags för en ny kurs att starta, typ Produkt- och teknikutveckling eller nått sånt...
Klockan halv fyra är det dags att lämna skolan och åka och hämta mobilen som tydligen är lagad nu.

Efter det tar jag helg och slappar :)

Nu ska jag se till att få gjort lite nytta innan det är dags att sova.

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0