Måndag igen

Det är inte varje dag jag FRIVILLIGT går upp 4,5 timmar innan skolan börjar...

För ungefär en och en halv timme sedan ringde min väckarklocka. Jag lämnade snabbt sängen för att inte få för mig att ligga kvar en stund... Då hade jag bara somnat om!

Det första som gjorde var rehab för foten. Det gjorde lite småont, men jag hoppas att det bara var för att den inte fått gjort övningarna på ehm... ett tag.
När jag var klar blev det en snabb dusch innan jag satte mig vid skrivbordet för att börja plugga.
Nu har det gått lite drygt en timme och jag har räknat en hel del tal. Det går framåt :)

Mina planer för dagen är att sitta och plugga här i typ två timmar till. Sedan bär det av mot skolan. I skolan har jag en lektion och där ska de bannemig jobbas! Jag ska tvinga Adam och Carro att plugga! Uppgiften ska in om några timmar!
Efter skolan ska jag snällt sitta kvar i skolan och plugga matte. Hur länge jag stannar vet jag inte just nu, men jag åker inte hem förrän alla talen är gjorda!

Det är vad jag har planerat in idag.

Nu har jag inte tid att sitta här och skriva mer. Måste plugga

Ha en trevlig måndag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0