Matte

Gaah, min hjärna går på högvarv!

De senaste timmarna har jag spenderat framför skrivbordet, matteplugg för hela slanten!

Nu börjar det bli lite småkaos i huvudet. Cosinus hit och sinus tid. Z upphöjt i tre och V nedsänkt i två. Jag blir galen på alla siffror och bokstäver i den där förbaskade boken.

Jag kände att det nu var dags för en liten rast...


Just nu befinner sitt mitt innebandylag i Willy´s butik i Mölndal. Det är inventering på gång. Jag fick tyvärr säga att jag inte kunde vara med, skolan måste faktiskt gå först! Jag lovar att de säkert har det 700 gånger roligare än mig. De har ju varandra att tjöta med... Jag sitter helt ensam, det finns ingen alls att prata med! Men det kanske är bra det, för jag får faktiskt gjort väldigt mycket.

Ganska snart ska jag gräva ner mig i talen igen, men först får det bli en sväng till köket för att dricka lite vatten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0