Nattplugg

Wiho, här sitter jag uppe vid mitt skrivbord och pluggar.

Jag somnade ganska så fort, men tyvärr var min kropp inte sov-sugen... Efter bara två timmar vaknade jag och kunde inte somna om. Efter mycket om och men gav jag upp. Det var så segt att bara ligga och blunda. Istället för att ligga i sängen och försöka somna om så valde jag att lämna sängen för att göra något vettigt. Så... Nu sitter jag här, mitt i natten, och pluggar lite matte. Det går faktiskt förvånansvärt bra och jag är glad att jag utnyttjar tiden!
Det som är lite gött är att jag faktiskt börjar bli trött igen. Jag tror nog bara att det kommer bli två tal till lösta innan jag tackar för mig och går och sover igen.

Jag har aldrig sagt att jag är normal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0