Ny kurs, ny lärare och nytt material...

Ny kurs, ny lärare och nytt material... Är det inte meningen att man ska lära sig något på det?

Drygt två timmar av dagens första lektion har gått och jag har hittills inte lärt mig något nytt. Läraren har varit framme vid tavlan hela tiden och pratat om allt förutom det som kursen handlar om. Det är väl halv roligt...

Tiden går så långsam och jag har en mage som kurrar som bara den. Lite mat hade inte varit helt fel... Klockan 11 är det dags att lämna klassrummet och gå ner en trappa för att käka. Efter det är det dags att bege sig härifrån Lindholmen för att avverka dagens andra lektion i Torslanda...
Tur att jag har bil, för att åka buss dit är såååå tråkigt.

Efter skolan drar jag direkt till jobbet för att tjäna lite pengar ;)


Nu är det rast =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0