Slut på veckan...

Helgen är över, vart har all tid tagit vägen?

Dagen är snart över och jag har egentligen inte gjort något vettigt alls.
Efter 14 timmars sömn lyckades jag vakna upp. Som vanligt blev det en stund tillsammans med datorn innan jag tyckte det var dags att lämna sängen.

Jag, mamma och pappa åkte sedan iväg en liten sväng för att köpa en presenning.
När jag kom hem var jag helt död. Hade planer på att titta på Kenny Begins, men jag tror nog att jag hann se ungefär 10 minuter innan jag somnade. Efter några timmar vaknade jag upp och var ännu tröttare än innan jag somnade. Helt sjukt!

Resten av dagen har jag spenderat tillsammans med min dator. Det är helt sjukt vad man kan få timmarna att gå fort genom att sitta och surfa...

Om några timmar är det dags för mig att gå och sova, imorgon är det ju skola "/

Skolveckan ser dock ganska så go ut, som du kan se i det förra inlägget.
Imorgon börjar jag klockan 10.45 med lunch tillsammans med hela klassen, sedan bär det av in till Göteborg där det är GPSorientering som gäller.

Jag har inte så mycket att skriva här idag, det händer liksom inte så mycket speciellt.

Ha det gött.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0