Sova?

Jag har hört att man ska sova på nätterna, undra varför jag inte gör det just nu...

Okej, saken är den att jag absolut inte kan sova. Det är varmt i mitt rum, trots att fönstret är öppet. Datorn spottar ut värme!
Jag gick precis en sväng i huset för att svalka mig. 22 grader var det i köket och där tyckte jag att det var svalt och gött... Undra då hur många grader det är i mitt rum...

Jag känner dock inte att det är någon jätte panik med att sova, jag har ju liksom sovmorgon och behöver inte gå upp förrän vid halv tio... så än så länge har jag en del timmar på mig att somna.

Jag funderar lite smått på att sätta igång en film snart. Malin-syndromet kanske uppkommer som vanligt, dvs man somnar efter några få minuter.

Ja ja, för eller senare lär jag nog somna. Fram tills dess får jag underhålla mig med att titta på tv eller film.

Hoppas att du sover sött.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0