Söndag...

Det är dags för ett inlägg här...

Jag är så trött att jag inte längre känner av att jag är trött...

Natten blev lång, jag kunde inte sova. Jag kände mig orolig och kunde inte riktigt slappna av. Det som störde mig var internet! Ja, du läste rätt...
Min dator fick sig ett spel strax efter två. Den ville inte känna av det trådlösa nätverket. Att jag startade om datorn hjälpte inte. Att stänga av och sätta på radiofunktionerna hjälpte inte heller. Jag fick ett litet anfall på allt och ville bara slänga ut min dator genom fönstret. Varför skulle det börja krångla när jag var mitt uppe i en av min livs roligaste konversation? Det var en lite mindre glad Malin som tillslut valde att ställa datorn på skrivbordet och gå och sova istället... eller ja, försöka sova kanske jag ska säga.

Efter mycket om och men lyckades jag tillslut somna.

Imorse ringde väckarklockan vid halv nio. Jag kände mig förvånansvärt pigg... i alla fall i några minuter. När jag väl drog iväg till jobbet strax efter nio så var jag tröttare än tröttast. Det var inte alls någon jobbsugen Malin som satt i bilen.

Jobbdagen var riktigt lång och seg. Att det knappt var några kunder inne gjorde inte saken bättre. Det positiva med dagen var att man inte behövde stressa med uppgifterna och att det var 100% ob-tillägg hela dagen. Det var lättförtjänta pengar idag.

Dagens roligaste på jobbet var nog när jag hittade några skyltar vid kassan...




Vaddå parkering förbjuden? Va gjorde de där skyltarna inne i butiken? Hmm, jag skrattade gött i alla fall. Ja, jag var uttråkad!

Kvart över sex var min arbetsdag slut och jag åkte och tankade bilen innan färden fortsatte hemåt. Sedan jag kom hem har det inte hänt speciellt mycket. Jag har varit sjukt trött och har mest legat i min säng tillsammans med datorn =)


Såhär ser det ut en helt vanlig kväll när jag surfar ;)

För en liten stund sedan hittade jag en stor och fet spindel på mitt golv. Innebandyklubban fick bli mordvapnet =P

Ganska snart ska jag gå å lägga mig. Imorgon är det måndag och dags för skolan igen. Jag har en go dag där jag börjar och slutar när jag vill. Grupparbete står på schemat hela dagen och i min grupp är det jag som bestämmer =P Jag har dock bestämt att vi ska börja dagen klockan 8.00 och sluta runt lunch. Så det kommer helt enkelt bli en kort dag, men inte klagar jag på det ;) hihi

Äh, nu ska jag inte sitta här och fördriva tiden längre. Det borde finnas andra vettigare saker att göra istället.

Guten Nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0