25/8

Det börjar seriöst bli lite jobbigt...

Jag måste göra något åt detta, att gå runt och vara trött hela tiden fungerar inte!
Inatt sov jag kasst! Det blev någon timmes sömn, innan det var dags att vara vaken i några timmar för att sedan somna om igen. Jag var övertrött hela tiden, men det gick inte att sova ändå. Jag passade då på att utnyttja tiden lite genom att plugga. Det kanske inte gick sådär väldigt bra, konversationerna på msn var mycket roligare (konstigt...) ;)

Imorse fick det bli bussen till skolan, det var väl kanske inte så jäkla roligt men det var klart mycket billigare än att köra bil ;) Jag fick dessutom en liten promenad bort till busshållplatsen (600 meter). Trots detta var jag tröttare än tröttast! Jag trodde seriöst att jag skulle somna under tiden jag gick!
Bussresan gick som vanligt väldigt segt, allt tar sån tid. Det är helt sjukt vad jag jämför allt med att åka bil...

Skoldagen blev riktigt bra. Den startade med en mattelektion. Jag fick faktiskt räknat alla dagens tal. Det var starkt jobbat i och med att jag stundtals nickade till av trötthet. När lektionen väl var över var jag så trött att jag bara ville lägga mig på golvet och sova... Men det hade jag inte tid med!

Efter lunchen var det dags att samla ihop lite krafter för att avklara den sista lektionen, Teknikutveckling och företagande. Jag och Carro fick jobba själva med förstudien till vårt företag, Adam var ledig... Och det blev nog räddningen. Jag och Carro kunde jobba ostört hela lektionen, utan att det var någon som ville ha datorn för att kolla bilddagboken osv.

Vi jobbade faktiskt så effektivt att vi hann klart med uppgiften på drygt en och en halv timme. Resten av tiden la vi på svenskan. Det är redovisning på torsdag och vi hade liksom inte börjat.
Även svenskan gick väldigt bra. Vi fick klart allt innan lektionen slutade. Det var riktigt gött att bara sitta på en stol och känna att man faktiskt inte hade något att göra. I och med att vi hann klart med svenskan så kunde vi dra hem direkt efter skolan. Planen var egentligen att stanna kvar för att fixa den, men nu behövdes inte det. SKÖNT! =)

Väl hemma var jag tröttare än tröttast. Maten var klar, men jag orkade inte äta. Kroppen skrek till mig att det var dags att sova, men jag vägrade lyda!
Efter en hel del surfande var det dags att åka och träna. Jag var inte alls taggad. Foten gjorde ont och kroppen var helt slut. Jag var rädd för att inte orka med någonting... men så blev det inte riktigt.

Foten lyckades klara hela träningen. Det gjorde bara svinont i "höger kurvor" och i alla vändningar. Allt annat klarade den av =)
Energinivån i kroppen höjdes lite när jag klev på planen, men den var fortfarande för låg! Trots det klarade jag av att vara med hela träningen!

Nu sitter jag vid mitt skrivbord och försöker avrunda dagen. Jag är trött, som vanligt!

Jag funderar seriöst på att kolla upp mina blodvärden. Det kan inte vara normalt att gå runt och vara trött hela tiden. Att sova hjälper faktiskt inte. Det är dessuomt lite läskigt att mitt minne har blivit sämre. Jag glömmer av saker hela tiden, det är något som aldrig hände för ett tag sedan!

Jag blir galen på min kropp, så galen att jag nu ska gå och sova.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0