Ännu ett meningslöst inlägg...

Helgen är över...

Jag har nu börjat avrunda dagen. Min kropp har talat och den behöver vila. Det har varit en fullplanerad helg och jag är faktiskt lite glad att den äntligen är över.
Igår kväll var jag tröttare än tröttast när jag gick och la mig. Jag ställde in att min tv skulle stängas av efter 5 minuter och det behövdes inte förlängas. Det var länge sedan jag somnade så fort.
Natten blev lång och det var behövligt.

Imorse vaknade jag och kände mig pigg och glad. Allt som snurrade i mitt huvud var dagens match mot Warberg. Jag kände mig laddad redan när ögonen öppnades!

Strax efter halv tolv lämnade jag, mamma och pappa hemmet för att först bege oss till Kongevi, där samlingen var, och sedan vidare mot Varberg.

Matchen vann vi med 4-1. Det var en go vinst. Jag vet inte riktigt hur det gick till, men jag lyckades göra något som gjorde att jag fick en liten känning i foten. Den var dock inte så allvarlig. De sista tio minutrarna delade jag och Carro på mitt byte. Jag spelade alltså inte så mycket i slutet, men det var bara härligt. Att köra på som om inget hade hänt hade jag aldrig vågat. Foten ska absolut inte skadas mer!

Jag lämnade planen, efter att vi tackat, med ett blåmärke på fotleden och ett på knät. Några turer in i sargen hann jag med att få under matchen. Allt var som vanligt helt enkelt ;)

När jag kom hem var jag trött. Min kropp hade slut på energi. Allt jag ville var att lägga å sova. Jag tvingade dock min kropp att stå emot tankarna! Sova var det inte alls dags för!
Istället fick det bli lite surfande på datorn... Tyvärr fungerade inte min dator speciellt bra. Den bara hängde sig hela tiden. Jag blev galen!
Inte blev det speciellt mycket bättre när mobilen började krångla. Den stängde av sig så fort jag skickade eller tog emot ett sms. Det var jävligt störande!
Tillslut gav jag upp. Jag orkade inte med sakerna när de bara krånglade.
Jag tog ut min cykel och cyklade iväg för att få annat att tänka på...
1,6 mil blev min runda.

När jag kom hem kände jag mig lite gladare. Datorn fungerade igen, men mobilen var inte riktigt fullt så bra... Jag hade lust att hoppa på den och sedan slänga ut den genom fönstret, men rösterna inom mig sa att den inte skulle fungera mycket bättre om jag gjorde så... Och det är väl sant. Jag tror nog knappast att den hade överlevt om jag hade misshandlat den... Istället la jag den på sängen, och där ligger den ännu. Jag orkar inte titta om den är igång eller om den har dött IGEN.
Kan inte min riktigt mobil komma tillbaka från lagningen snart??



Imorgon är det en ny dag, ny vecka och en ny måndag.
Jag börjar skolan klockan 12.10, så det får allt bli en sovmorgon.
Efter skolan måste jag plugga...

På kvällen är det innebandyträning. Så jävla underbart roligt =P

Nu ska jag kolla min skolmail. Vill hålla mig lite uppdaterad...


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0