Gårdagen... och lite av dagen

Ibland blir det inte som man tänkt sig...
Bort med det gamla och in med det nya!

Gårdagen slutade på sämsta sättet, men om man bortser ifrån hela kvällen så var dagen helt okej =)

Jag började gårdagen med att ta bilen till skolan "Västtrafikshemsida fungerade inte". Det var tydligen den sämsta bortförklarningen mina kompisar hört... men det var faktiskt sant.

Skoldagen började med en kursstart, projektarbete. Kursen går ut på att jobba med UF-företaget. Gött med lite mer tid till det.
Lunchen blev lång och jag valde att dra in till stan för att köpa lite nytt smink. Det behövs alltid!

Tillbaka i skolan var det dags för ännu en ny kurs att starta; Arbetslivskunskap.
Jag led i tre timmar och tjugo minuter. Världens segaste lektion! Att jag orkade med den var ett under.

Strax innan halv fyra lämnade jag skolan och åkte till stan där brorsan väntade. Tillsammans åkte vi sedan å köpte en tröja till honom.

Efter en del köer kom vi tillslut hem. Jag hamnade direkt framför datorn, som vanligt.

Kvällen blev en katastrof med allt. Jag tappade kontrollen över mig själv och stack tillslut hemifrån... Men, men det där är en annan historia...

Summering av dagen:
Bra början, 14 koppar kaffe för att överleva skoldagen och ett jävligt dåligt slut!


Idag befinner jag mig i skolan. Kroppen är sådär lagom go; träningsvärk lite överallt.
Första lektionen är avklarad, svenskan.... Vi hade genomgångar och jag är faktiskt imponerad att det gick så bra för mig i och med att jag inte läst igenom det jag skulle säga... Borde kanske börja planera min tid lite bättre.

Lunchen håller på för fullt. En timme och 15 minuter har gått, och jag har lika långt kvar tills nästa lektion börjar. Då är det dags för matte.
Eftermiddagen kommer bli lite konstigt. Vi har först matte i en halv timme, sedan är det fotografering (HATAR DET!!!) och sedan fortsätter matten i en och en halv timme.

Efter det sätter jag mig i bilen och åker hemåt.
Innebandyväskan kommer bara plockas upp innan det är dags att åka iväg till Vänersborg där det är dags för match!

Nu ska jag sova!
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0