22/8

Mina kompisar är just nu ute och festar medan jag sitter här och dricker vatten...

Jag har haft en sjuk lång dag. Det är ett under att jag fortfarande lyckas hålla mina ögon öppna.
Imorse vakande jag redan vid kvart i tre, då hade jag endast fått drygt en och en halv timmes sömn men trots det gick det inte att somna om. Det var liksom för varmt i mitt rum...
Fram till klockan fyra låg jag i min säng och hade väldigt tråkigt. Det fanns inga inne på msn, facebook eller nått sånt, jag kände mig sjukt ensam.
Vid fyra-tiden drog jag in i en varm och go dusch, strax därefter väckte jag mamma.

Vid fem befann vi oss i Nol där kusinen och hennes kompis hämtades upp. Tillsammans åkte vi sedan till Ullared. Hela morgonen och förmiddagen var lugn, men sedan brakade allt löst. Det blev sjukt mycket folk och jag ville bara åka hem!
Tiden gick sjukt långsamt, men strax efter tre var kusinen klar och vi kunde bege oss hemåt igen. Jag fick äran att köra, stackars mamma hade ont i sin kropp.

Väl hemma igen kunde jag pusta ut. Jag var trött och min högsta önskan då var att få sova! Tyvärr gick inte det så bra, älsklingskusinen Emma kom hit och då var det full fart. Mina ögon var knallröda av trötthet, men jag bet ihop ändå.

När Emma (och resten av hennes familj) åkt hem begav jag mig ut på en cykelrunda. Jag hittade massa nya vägar som jag aldrig cyklat på tidigare. Två älgar höll mig sällskap i skogen.
Efter drygt 40 minuter återvände jag hemåt igen... men stunden hemma blev inte lång. Jag stack ut och cyklade lite till. Den här gången var det lite jobbigare, klockan var typ halv tio och det var helt kolsvart i skogen. Jag förstår fortfarande inte hur jag lyckades hålla mig på vägen. Men men, det var roligt med lite rallykörning =P

Imorgon är det en ny dag och på min planering står det match i Varberg. Jag har redan börjat ladda!
Ganska snart är det nog dags för mig att gå och sova. Lite sömn är precis vad min kropp behöver...

Ha en underbar söndag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0